internet problem

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Thu Dec 9 00:10:06 EET 1999

In article <82m6ec$car$1 at edessa.topo.auth.gr>,
	"machine22" <asdjim at x-treme.gr> writes:
> Όσο και να προσπαθώ να βάλω το linux στο internet δεν τα καταφέρνω. Έχω suse
> 6.1 και σύνδεση στη hol και χρησιμοποιώ το KPPP . Έχω δηλώσει τα dns και
> στην επιλογή domain name έχω βάλει hol.gr. Ενώ συνδέεται κανονικά δεν
> ανοίγει καμία σελίδα .  Κάνω τίποτα λάθος; χρειάζεται καμία ρύθμιση στο
> configuration file από το yast.

Fainete to SuSE oti den ta paei kai poly kala me to DNS.
9a soy proteina (pera apo to na diabaseis ligo ti paizetai) na "peis" sto
yast na mh mperdeyetai sta podia soy me to DNS, 'h toylaxiston na exei tis
swstes ry9miseis (pws; diabase to biblio ths SuSE).

To ping doyleyei ypo9etw...

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html