remote logging

John Kougoulos kugjon at panteion.gr
Wed Dec 8 17:55:26 EET 1999

ta prwta stadia mallon ta exeis kanei...alla ta grafw kalou kakou....

a) tha stelneis apo to router ta logs se ena local facility px local5
(px se cisco: telnet router / ena / conf t / logging facility local5 /
ctrl-Z / wri)

b) tha pas sto syslog.conf kai tha baleis th grammh:
local5.debug			/var/adm/cisco.log

c) tha baleis sth grammh pou sou gemizei ta ypoloipa arxeia kai ena
local5.none px
*.debug;local5.none		/var/adm/messages

John

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr