Netscape vs. sEXPLORER

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Wed Dec 8 17:00:33 EET 1999

In article <384E3686.AA0CB1FB at csd.uoc.gr>,
	venturas at csd.uoc.gr (Nickos Venturas) writes:
> Kwsths wrote:
>
>  Ontws, apo thn allh o IE einai pio bary programma kai kollaei syxna
> ton ypologisth. Bebaia kai to Netsape (4.7) mou peftei ka8e treis kai
> ligo...

To 9ema den einai poio programma kollaei ligotero - allwste (kai idiws me
java) kai ta dyo kollane. To 9ema einai otan kolaei, ti allo symparasernei
mazi toy. Mia poy o IE *einai* to shell twn wiblow$, otan kollaei
<<peftoyn>> kai ta w. Enw otan kolaei o Nescape tote apla ton
<<teleiwneis>> kai teleiwnei ekei ti 9ema.

>>> Oso gia tnv java kaveis la0os mallov. Apo oti eixa diabasei,
>>> to avapodo symbaivei. Apla n MS exei tov tropo va prow0ei
>>> tis dikes tns apofaseis.
>
>  O IE yposthrize loading ths java applet xwris na kollaei o browser
> mexri na
> teleiwsei to loading (dhladh parallhla na blepeis th selida kanonika),
> edw kai
> poly kairo. An den kanw la8os, akoma na to dior8wsei auto o Netscape.
> Oso gia
> sygekrimenh ylopoihsh ths java den 3erw...

Ayto symbainei kai sto Netscape - allwste h olh idea twn zip-paketwn ths
Java h Netscape to skeythke kai to efarmose (meta to <<skeythke>> h Sun).

Ayto poy moy th spaei ston IE einai oti h Java toy IE <blink>*DEN*</blink>
einai Java. Pes thn J++, pes thn M$J, pes thn opws 9es, Java DEN einai
(e3aireitai to Java-plugin ths Sun). Einai mia <<glwssa>> me source &
binary compatibility 90% me to JDK/JRE ths Sun.

H Netscape apo thn allh meria exei 99,999% compatibility.
Dystyxws omws kai ta dyo implemetations <<xanoyn>> ws pros to VM poy
(akoma) den einai ka9oloy bug-free.

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html