Posting as root (was: Re: TERRATEC SOUNDSYSTEM BASE 1)

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Dec 8 15:40:26 EET 1999

On 08-Dec-1999 Nickos Venturas wrote:
> Stelios Bounanos wrote:
>
>> Τεσπα, απλά μου τη δίνει να βλέπω μηνύματα απο root να έρχονται απο
>> άσχετα μέρη :-)
>
>  Kala, epeidh to exw 3anakousei auto, pou einai to problhma? Den exeis
> mailer me filtra h' procmail? Vale apla th linux-greek se diaforetiko
> directory!

Re paidia eleos.
To exeis ksanakouseis, alla ta archives den ta koitakses na deis pou einai to
problima.

To exoume ksanasyzitisei to thema.

Ta mixanimata pou kapoioi apo emas diaxeirizontai (den eimaste oloi foitites
eksallou) stelnoun kapoia reports opws ta exoune rythmisei kathe mera, me
diafora stoixeia apo pliroforiaka ews zwtika gia tous servers.
Akoma kai filtering na xrisimopoieis, to na lambaneis ena mail to opoio apo ta
filtra sou arxizei na sou kanei iou-iou sti mesi tis meras (poy DEN perimeneis
kanena report, ara kati kako synebi) sigoura den einai to kalytero pragma.

Alla blepw milame gia anaisthisia, etsi?

Michalis Kabrianis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html