Remote Server !!!

DJ Art djart at freemail.gr
Wed Dec 8 11:03:48 EET 1999

  Δεν ξέρω αν είναι υλοποιήσιμο, αλλά:

θέλω, όντας το PC ανοιχτό στο σπίτι και τρέχει το Linux, και εγώ είμαι
"αρκετά" μακριά, να του ζητήσω να μπεί στο Internet. Πως θα το κάνω αυτό
??

Μιά ιδέα είναι να πάρω τηλέφωνο στο σπίτι και το PC να καταλάβει "κάτι",
αλλά τί ?? Αν γίνεται όμως αυτό, να είναι "κάπως ασφαλές" και όχι να
πάρει κάποιος τηλέφωνο και αυτό συνδεθεί στο Internet.

Επίσης, εάν κάνει η ΔΕΗ το θαύμα της, να επανέλθει το Linux πάλι σε
κατάσταση αναμονής (όχι να συνδεθεί χωρίς να του έχω πεί ....)

Αν καταφέρω αυτά, τότε θα επινοήσω και έναν τρόπο να στέλνει στο e-mail
μου την IP address (ναι εννοείται πως κάνει dynamic PPP) για να μπορώ να
το ... βρώ :-))

Ουσιαστικά θέλω να είμαι μακριά από το σπίτι (σε άλλο PC) και να
"σηκώσω" τον ftp server του σπιτιού, για να πάρω αρχεία, και, φυσικά το
telnet, για να του πώ πότε να αποσυνδεθεί .....

Μήπως ζητάω πολλά ??? :-)) Λέω, μήπως :-)

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html