Netscape vs. sEXPLORER

Kwsths math1890 at edu.uch.gr
Wed Dec 8 11:39:51 EET 1999

den einai akribws etsi...den einai ta xrwmata pou paizoun rolo...
basika o explorer sta win einai pio sta8eros kai fortwnetai pio grhgora
..egw netscape xrhsimopoiw (isws apo synh8eia) gi auto
mh mou peite oti exw tipota metoxes ths MS:>...alla oti yparxei diafora,
yparxei dystyxws...twra isws sthn ekdosh 5 netscape
  na alla3oyn ta pragmata.
twra an exei perisotera bug einai allo 8ema alla auto den to 3eroun
oloi..xwria pou erxetai mazi me ta win98 opote o allos giati na katebasei
kai na egkatasthsei allo browser?
kai kati allo ... twra teleytaia kapoia programmata apaitoun na exeis
explorer kai na einai kai megalyteros apo 3.x
sygkekrimena to ezcd version 4 an den exeis kapoio explorer 3x (isws 4 kai
meta) den egka8istatai...

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html