LGU-FAQ

Manos Karagiorgos xmantis at x-treme.gr
Tue Dec 7 14:23:41 EET 1999

Count Zero wrote:

> Nikos Mavroyanopoulos wrote:
>
> >> (xmantis at x-treme.gr) ή με τον DJ Art (djart at freemail.gr). Επίσης αν
> >> νομίζετε ότι ο χρόνος σας είναι περιορισμένος για να δουλέψετε τζάμπα
> >> για ένα τζάμπα λειτουργικό, περιμένω τα σχόλια σας για το πώς
>
> > Ισως θα έπρεπε να δεις στα archives οτι το linux δεν είναι τσαμπα λειτουργικό
> > αλλά ελευθερο λειτουργικό.

Sxetika me ta archives ta exv hdh <scannarei>.Toulaxiston auta pou arxizoun apo 5
Feb 1997 :^)

To comment sou proerxetai apo koinh logikh pou leei oti pragmati me th GNU GPL otan
leme free(=eleyuethero) logismiko ennooume eleyueria sthn xrhsh  tou apo emas kai
apo opoion allo theloume emeis (copylefted logismiko vs copyrighted) amoivomenoi h
mh (opvw leme freedom of speech,kai oxi sthn timh (opvw leme free air ktl, ktl).
San side-effect auto to kanei eleyuera downloadable  kai <sxetika> fthno na
dianemeithei apo RedHat, SuSE, Caldera kai opoia allh etairia thelei. Prosekse to
sxetika. Synepvs to tzampa(=dvrean) einai epakoloutho/epektash ths GPL.

Estv oti isxye h GPL kata gramma. Tote o prvtos pou tha eixe to Linux (as poume o
Linus Torvalds, efoson milame gia GNU/Linux tha mporouse na to dvsei se kapoin
allon akomh kai me amoivh. Autos o allos estv o Alan Cox mporei na plhrvse ton
Torvalds, symfvna omvw me th GPL tha mporei eleuthera na to dianeimei me amoivh h
xvris. Ayth h alysida exei vw anapofeykto epakoloutho to side effect pou anaferv
parapanv. Kapoios endiamesos dhladh mporei na thelei na to dianeimei tzampa se
opoion to thelei kai symfvna me th GPL exei kathe dikaivma na to kanei auto. H
yparksh h mh autou tou endiamesou eianai ena zhthma pou den prepei na apasxolei
kanenan diaitera kathvw polloi einai autoi pou theloun  ELEYTHERIA sth diakinhsh
ths gnvshs - yparxei allvste kai h ennoia ths koinvnikhs allhleggyhs, pou thelei na
provthhsei o idios o Richard Stallman. You know what I mean. Ara se telikh analysh
milame gia eleyuthero => tzampa leitourgiko.

>  "Think free thought, not free beer" pou leei kai o Stallman
> kai etsi?

Eyxaristv gia ta comments pantvw sxolia sto FAQ den eida... F at Q

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html