print on samba server

Yannis Spanos yspanos at hotmail.com
Tue Dec 7 12:45:16 EET 1999

Exw shkwsei se ena Suse 6.2 th Samba.
San File Server douleuei uperoxa.
Alla san print server antimetopizw ena problhma.

H topologia tou diktyou pou exw einai h e3hs:
Ena Linux Box kai Tessera Win98 machines se fast ethernet Hub.
Enas ektypwths Dot Matrix einai Karfwmenos sth parallel port tou Linux Box.

To problhma exei ws e3hs:
OTAN apo DOS (logistika) programmata (mono tetia me endiaferoun) kanw
ektypwseis ston ektypwth, KAI afou h ektypwsh exei teleiwsei, o ektypwths
trabaei ki allo xarti (sth periptwsh mou synexes mhxanografiko) gyro stis 4
selides.

Isws exei problhma kapoia parametros pou sxetizetai me to form feed, alla
den eimai sugouros pou brisketai. Isws pali uparxei problhma me to filtering
pou kanei to print-cap.

San pinter apo ta windows exw orisei ton ektupwth auton pou einai
ry8mismenos sto Linux san raw-epson.

Please HELP. Ebgala to palio kalo mou Novell gia na balw Linux.
Thanx anyway.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html