hypermail archives (was Re: and now what?)

I.Ioannou roryt at hol.gr
Tue Dec 7 00:42:54 EET 1999

On 06-Dec-99 Panos Katsaloulis wrote:
> Γιατί θέλω να ακολουθώ τα threads οπως ακριβώς και στη σελίδα του Hellug
> που είναι *πολύ* βολικά. Διαχείρηση μέσω mail προγράμματος δεν είναι πάντα
> η καλύτερη.

Ok, tha balw na yparxoun kai ta html se bz2 morfh, anameinate.

> Τελικά όμως δεν μου είπες ποια ακριβώς έκδοση του Ηypermail χρησιμοποιήσατε
> και βγάζει τα archives χωρις segentation fault;

hypermail: Version: 2a23 Patchlevel: 0 (pou prepei hdh na einai palia).
Alla den nomizw oti exei sxesi, mallon exei sxesi to posi mnimi exeis h ti
parametrous dineis. Dwse parametro -v , h trkse to hypermail me strace na deis
pou skaei. Kata 90% den sou ftanei h mnhmh.
To script pou akolouthei einai ayto pou kanei update thn LGU :

export HM_SHOWHTML=1
export HM_SHOWBR=1
export HM_IQUOTES=1
export HM_USETABLE=1
export HM_REVERSE=1
export HM_EURODATE=1
export HM_SHOWREPLIES=1
export HM_MAILTO=listman at hellug.gr
export HM_ARCHIVES=http://lists.hellug.gr/index.html

export HM_MBOX= (edw bale to text archive)
export HTML_DIR= (edw to dir pou tha exei ta html)
export HM_HMAIL=linux-greek-users at hellug.gr
cd $HTML_DIR
hypermail -p -m $HM_MBOX -d $HTML_DIR

I.Ioannou <roryt at hol.gr>