Γλώσσα προγραμματι3μού.

Panagiotis Voudouris panos at veria1.freeserve.co.uk
Mon Dec 6 19:42:46 EET 1999

John Yiannopoulos wrote:

> Euxaristo polu gia tis sumboules sou alla den 3ero an katalabate (oloi) ti thelo :)
> ... thelo mia apli glossa programmatismou pou na exei tis antistixes aples entoles
> me autes tis basic (input, print , if / then , goto , a=5 ) Gia to linux :) ... Tin

Oles autes uparxoun (kai sthn idia morfh) sth c...alla diabase
parakatw...

Efoson de 8eleis na asxolh8eis argotera sobara me programmatismo,
uparxei kai mia allh apoyh pou kanenas de sou eipe:

Efoson 8a pas panepisthmio einai kalutera na e3askh8eis sto calculator
sou para na xaneis xrono me to na grafeis programmata gia na sou lunoun
to s=u*v. E3allou stis e3etaseis to calculator sou 8a exeis kai ston
prwto xrono de 8a exeis da kai tis e3iswseis twn 3 selidwn na luseis.
Outws 'h allws, gia poluploka problhmata 8a deis oti to department sou
8a exei analoga programmata gia na se boh8hsoun (an den exoun kalutera
na pas allou oso einai nwris...) kai nomizw oti kalutera einai na
asxolh8eis me kanena matlab kai maple para me c/pascal/python/intercal
'h o,ti allo sou proteinan edw mesa. Etsi 8a kerdiseis PRAGMATIKA xrono
giati otan 8a kanete lab gia na sas ma8oun matlab oi alloi 8a yaxnontai
enw esu 8a to 3ereis kai 8a thn kopanas gia kafe. (kala egw lew matlab
giati auto mas dei3an...sto physics den 3erw ti alla exei).

Panos

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html