Greek Rulesets for kppp

Achilleas Kotsis achille at freemail.gr
Sun Dec 5 15:50:08 EET 1999

----- Original Message -----
From: "Vaggelis Tsimpinos" <vtsib at freemail.gr>
To: <linux-greek-users at hellug.gr>
Sent: Saturday, December 04, 1999 9:52 PM
Subject: Re: Greek Rulesets for kppp

> Achilleas Kotsis wrote:
>
> > Gia opoion endiaferetai, sto http://www.cc.ece.ntua.gr/~akots/linux/
exei
> > Rulesets me ta nea timologia tou OTE gia to kppp, mazi me tis odhgies
gia
> > thn egkatastash tous.
> >

> nai omos mazi me ta rulesets den leei
> kai poia antistoixoun poy...
> kai sigkekrimena :
> meta tis 10 to vradi to timologio einai diaforetiko, allazei aftomata sto
kppp??

Esu ti les?:) An anoi3eis me enan opoiondhpote editor ena .rst arxeio sto
fakelo Greece,8a deis poio antistoixei sthn periptwsh sou. Kane ena kopo kai
katebase to teleutaio version pou ebala xtes sth selida,exei periptwseis
gia:
Topiko thlefwnhma se provider me EPAK
Uperastiko thlefwnhma se provider me EPAK (Kai gia tis 3 zwnes)
Topiko thlefwnhma se provider xwris EPAK apo pshfiako thlefwno
Topiko thlefwnhma se provider xwris EPAK apo analogiko thlefwno

Kai gia na apanthsw kai sthn erwthsh sou, nai, allazei timologio meta tis
10,metraei th xrewsh opws akribws se xrewnei kai o OTE (ektos apo thn monada
pou plhrwneis an prospa8hseis na kaneis dialup kai to shkwsei men to remote
modem,alla den kataferei na ginei to link,auth den thn xrewnei).

PS. Ta rulefiles enswmatw8hkan sto cvs tree tou kppp,opote sthn epomenh
ekdosh elpizw na einai meros tou ditribution

Achilleas Kotsis
Webpage: http://www.cc.ece.ntua.gr/~akots/
E-mail : mailto:achille at freemail.gr IRCnick: Achille
PGP Key: http://www.cc.ece.ntua.gr/~akots/pgp.txt