Γλώσσα προγραμματι3μού.

Panagiotis Voudouris panos at veria1.freeserve.co.uk
Sun Dec 5 03:54:27 EET 1999

John Yiannopoulos wrote:

> [...]
<snip>
> Thankz , 1) pou tha tin bro (to cd tou redhat 6 den nomizo na tin exei , exei
> kati utils gia autin alla oxi autin) ... 5 10 entoles apo pou tha matho ?

Loipon...otan kapoios 8elei na ma8ei programmatismo prwta apofasizei ti
glwssa 8elei na ma8ei. Afou apofasisei, phgainei se ena bibliopwleio 'h
mia biblio8hkh ('h briskei apo gnwstous tou telos pantwn) ena-duo biblia
gia auth th glwssa, to diabazei kai meta an den katalabei kati tote
arxizei kai rwtaei. Twra....ta biblia auta pou 8a breis 8a sou ma8oun
oxi mono pws na grafeis programmata alla kai th basikh xrhsh ergaleiwn
gia na dokimaseis ta programmata sou (dhladh compilers, interpreters kai
sthn periptwsh mas o gcc). Apo ekei kai pera, afou 3estrabw8eis kai
ma8eis ti einai to gcc, kaneis ena man/info gcc kai blepeis. Sto katw
katw 8a eprepe hdh na 3ereis panw-katw ti esti h C kai o gcc dioti
upo8etw oti efoson exeis linux exeis diabasei to kernel-howto kai exeis
kanei compile ton purhna.

Kaneis edw mesa de 8a sou kanei tutorial kai on-line help gia tis 5-10
entoles pou 8eleis na ma8eis DEN prokeitai na breis. H ekfrash 5-10
entoles einai mpakalika pramata kai etsi den a3izei kan ton kopo na
katseis na asxolh8eis me programmatismo (perissotero xrono 8a xaseis
para 8a kerdiseis). Pantws, sta unix exeis ena karo man pages gia c
functions. Des mesa sto /usr/man/man2 kai man3 (einai REFERENCE kai OXI
tutorial).

Ola auta xwris ufos alla apla sumbouleutika.
Panos

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html