arxeio > 2 GB

Manos Karagiorgos xmantis at x-treme.gr
Sat Dec 4 20:29:35 EET 1999

Yannis Tsakiris wrote:

> Geia..
> exw akousei diafora kai 8a i8ela mia pliri eksigisi gia to problima
> me to orio sta file sizes twn 2GB.
> ti einai ayto pou bazei ayton ton periorismo, kai ti lyseis exoun
> emfanistei gia na antimetopistei?

Geia xara...
Pragmati, apo o,ti 3erv to orio gia 32-bita leitourgika (opvw to Linux pou
xrhsimopopioume) yparxei to orio tvn 2GB se megethos arxeiou gia x86 platformes.
Gia 64-bita einai poly perissotero...
To orio tou ext2 gia 1 KB blocks (default) einai 16 GB, ara den einai limitation
tou fs alla tou kernel.
Tespa, to thema den to exv psaksei idiaitera alla exei hdh prostethei sth lista
TO-DO. (orio megethous arxeiou 2^31-1 bytes, prossegistika gia na apofexthei h
oriakh periptvsh)
Anamenetai lysh se epiomenh ekdosh tou kernel.
Mia lysh gia tvra:
Patch ston kernel apo ftp://mea.tmt.tele.fi/linux/LFS/
Diavase kai to HTML arxeio pou yparxei ekei kai aanferete se perigrafh+lysh toy
provlhmatos gia UNIX.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html