=?iso-8859-7?Q?=C3=EB=FE=F3=F3=E1=20=F0=F1=EF=E3=F1=E1=EC=EC=E1=F4=E93= EC=EF=FD=2E?=

Sotiris Tsimbonis stsimb at hellug.gr
Fri Dec 3 19:08:31 EET 1999

On Fri, 3 Dec 1999, Batis wrote:
> Nai. Mallista, yparxei compiler gia Pascal ap'ti GNU, opote koita sto
> http://www.gnu.org/ kai kaaapou tha to vreis (sorry pou de stelnw

Egw tha proteina thn FPK Pascal (http://www.freepascal.org/) pou einai
panw apo 99% symbath me thn TP7 kai exei kai Delphi extensions.. Douleyei
poly kala kai to brhka poly pio eyxrhsto apo oti th gnu pascal (aka p2c)
:) Gia IDE yparxei kai to rhide pou moiazei yperbolika me to IDE ths
borland, ka8ws kai gia turbo vision (an theleis) to port pou legetai Free
Vision (an kai ayto den to exw dei xrhsimopoihsei pote).

> sygkekrimenes plirofories, alla logw Winmodem syndeomai apo Windows kai den
> exw prosvasi na dw ta periexomena tou allou partition)

Xrhsimopoihse to Explore2fs, douleyei poly kala (toulaxiston se
read-only mode). http://uranus.it.swin.edu.au/~jn/linux/explore2fs.htm

> Encryption:  A powerful algorithmic encoding technique employed in
>              the creation of computer manuals.
>   ,       _/ _/  .   _/    _/       Jim JMK Batis' Web Site:   `       *
[...]
>  Seventh Sign - Heavy Metal Magazine: http://users.hol.gr/~sevsign/  *

Ti tha eleges na meiwseis ligo kai to megethos tou signature sou; 14
grammes isws einai... polles!

Sotiris.

---
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your .signature to help me spread!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html