nuxterines apolauseis....(ligo asxeto)

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Fri Dec 3 06:16:07 EET 1999

In message <384724FE.954BFE70 at veria1.freeserve.co.uk> ,
Panagiotis Voudouris <panos at veria1.freeserve.co.uk>  was rumoured to have said about
`` nuxterines apolauseis....(ligo asxeto) '':

> Sorry gia to asxeto alla nomizw oti ta parakatw 8a dwsoun mia kalh
> eikona merikwn ISPs alla kai (gia allh mia fora) ths MS.
>
> Epi 4 (tesseris) wres prospa8ousa na katebasw 5-6 email en mesw twn
> opoiwn htan kai duo me attachments sunolika kati parapanw apo 500kb. Epi
> tesseramish wres arxize to katebasma kanonika kai meta apo tria-tessera
> lepta kobotan (to opoio den egine mono shmera alla ka8e fora pou
> sundeomai...de to eixa koita3ei giati katebazw mono apla email
> spiti)....to epsa3a apo edw, to epsa3a apo ekei kai me ta polla-polla,
> boot se windows, boot se linux papala. Thlefwno sto tech support (24wro
> tromara tous). Nustagmenos tupos shkwnei to thlefwno. Polu eugenika tou
> e3hgw ti ginetai kai an mporei na mou sbhsei ta duo prwta mail pou mou
> dhmiourgousan to problhma. Nope...can't do that, den exw access. Ma kale

[snip]

To support twn free ISPs einai ligo apogohteytiko, an skefteis oti ena
shmantiko meros toy revenue prepei na bgainei apo ta thlefwnhmata poy
xrewnoyn se national/premium/whatever rate.

Tespa, de xreiazotan na pareis thlefwno to support gia na soy sbhsoyn
ta mail :) (ypo9etw oti xrhsimopoieis POP3):

% mail sb at dial.pipex.com </dev/null
No message, no subject; hope that's ok

% sendmail -q

% telnet pop.dial.pipex.com 110
Trying 158.43.128.67...
Connected to pop.dial.pipex.com.
Escape character is '^]'.
+OK Ready
USER foo
+OK Please send PASS command
PASS bar
+OK Maildrop locked and ready
LIST
+OK scan listing follows
1 1075
DELE 1
+OK message deleted
QUIT
+OK
Connection closed by foreign host.

Eides ti bolika poy einai ta human-readable protocols? ;)

Regards,
sb

--

Stelios Bounanos <sb at dial.pipex.com>