Greek support sto filesystem

Xenitellis S S.Xenitellis at rhbnc.ac.uk
Thu Dec 2 15:40:24 EET 1999

> ----------

Prepei na exeis ta "metafrasmena minimata" tis glibc egkatastimena sto
systima sou. Sto RH 6.1, gia paradeigma, erxonte egkatastimena, ws
to arxeio "libc.mo" katw apo to /usr/share/locale/el_GR/.

Epeita, prepei na oriseis tin metabliti periballontos LANG se "greek", i
"el", i "el_GR". Trexontas "ls", prepei na deis ellinika.
Koitaje to Hellenic-HOWTO gia to pos mporeis na exeis ellinika
sto floio sou/(console/X).

Tin metafrasi tis glibc tin ekane o Nikos Mavroyanopoulos.
Plirofories gia metafraseis tvn minimatwn programmatvn sta Ellinika sto
http://hq.hellug.gr/~nls.

Simos Xenitellis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr