keyboard

George Chlapoutakis ca9gch at yahoo.com
Wed Dec 1 16:00:32 EET 1999

ca9gch wrote:
Mipws 8a mporouses na peis kai pws allazoume kapoia
koumpia-symvola tou agglikou pliktrologiou se koumpia
symvola tou ellhnikou (px to 3-£ me to antoistixo tou
ellhnikou?) Gia na kanw tis sigkekrimenes allages
xreiazomai na dw-kserw-ma8w tis antoistixies ari8mwn
se 10diko-grammata apo ton ASCII table?
Juuust asking, no need for flaming, rofl!!!
Filika
Giwrgos

--- Christos Ricudis <ricudis at paiko.gr> wrote:
> Hello all!
>
> Opws oloi kserete, h swsth 8esh toy Ctrl einai
> akribws katw apo to Tab kai oxi
> ekei poy apofasise na to balei h IBM. Omoiws, to ESC
> prepei na brisketai dipla
> sto 1 kai poy8ena allou.
>
> Phgainete sto your favorite key table file kai
> antallakste metaksy toys ta
> scancodes 1 <-> 41 kai 29 <-> 58.
>
> To kalo me ta ` kai ESC einai oti mporoyn na
> allaksoun kai 8eseis sto
> plhktrologio, ta plhktra einai idiou mege8ous. To
> Caps Lock kai to Ctrl omws
> den mporoyn. @#$%@#$.
>
> Arage yparxei kanenas tropos na balw ena Type 5 sto
> PC moy ? :^)

=====
George M. Chlapoutakis
BSc Computer Science Undergraduate