qmail dialup

Mavroyanopoulos Nikos nmav at hellug.gr
Mon Aug 30 14:09:36 EEST 1999

On Sun, Aug 29, 1999 at 07:41:25PM +0300, Filippos Slavik wrote:
> Geia xara,
> exw mia erwthsoula.. mhpws kaneis exei tipote odhgies / tutorial pws na
> sthsw to qmail wste o qmail-smtp na trexei se ena serveraki pou exei panw
> tou ena topiko dyktio kai otan to serveraki auto anebazei ppp na stelnei ola
> ta queued mails se enan allo smtp pou tha kanei to delivery ? (fysika tha
> prepei na douleuei kai to anastrofo)... Dokimasa me to serialmail, alla den
> ebgala akri...
Den xerw an h xrhsh tou qmail epibaletai, alla auto ginetai stoixeiwdws
me to sendmail. Bazeis san smart host ton smtp server sou, kai markareis
olous ton relay mailer san expensive. Bazeis holdexpensive=true,
kai ola ta mynimata ginontai queue. Otan syndetheis me ppp, bazeis na
kanei ena sendmail -q, opote kai adeiazei tin queue.
(Mias kai exeis topiko diktyo isws na itan kalytero kapoio mailertable,
me odigies gia to routing twn mail)

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr
I may not be perfect, but parts of me are excellent.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr