Fw: Linux Virii (was Virus & Linux)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Aug 30 09:17:04 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 30 Aug 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "Fw: Linux Virii
(was Virus  & Linux)":

 >>> The reason for the lack of Linux Virii is very probably
 >>> because no-one would give a shit about crashing a Linux box.
 >>> More to the point it's not as easy to do as on a Windows box.
 >>>
 >>> Most people who write virii respect Linux and not windows..
 >>> but I suspect that as more and more people move to linux we
 >>> WILL see more linux virii appear..
 >>>
 >>> ti lete gia auto ?? akouw gnwmes...

Egw exw na pw polla pragmata :

1) To synoliko IQ twn newsgroups poy diabazeis meta bias ftanei to 5.

2) O typos aplws leei malakies.

3) Yparxoyn viruses gia Unix. (bliss, anyone?). Ena apo ayta eixe malista
ftiaksei o idios o Ritchie.

4) Oi logoi gia toys opoious den yparxoyn polla viruses sto linux, einai oti :
a) Spania sto Linux metafereis executables apo ena systhma se ena allo
   b) H yparksh priviledges de sou epitrepei na molyneis ta panta, ektos apo
      ta dika sou executables (bebaia to 99.99% twn zwwn poy grafoun/diabazoyn
      newsgroups toy styl "alt.hackers.malicious" den kseroyn oti yparxoyn ki
      alla accounts poy mporoun na xrhsimopoihsoyn sto unix toys ektos apo to
      root)

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr