Fw: Linux Virii (was Virus & Linux)

George Chlapoutakis darksyn at spark.net.gr
Mon Aug 30 04:47:50 EEST 1999

DarkSYN wrote:
Hardly, mon ami!!! To oti den grafontai virii gia Linux ofeiletai sthn
olh ypodomh tou linux. Diladi, sto filesystem tou pou apagorevei to
access se arxeia (pragmatika apagorevei!!!) stous xristes pou den
proorizontai gia na ta xrisimopoihsoune, if you catch my drift.
Etsi, ektos kai an o xrisths exei thn kakisth syni8eia na mpainei ws
root (opws merikes fores kai egw,hehehehehe), akoma kai na graftei
kapoios ios sto linux den 8a paei makria kai vasika den 8a paei kai
ka8olou, edw pou ta leme.
Vevaiws, yparxoune kai eksereseis pou logw ths xaotikhs tous fyshs einai
adynaton to be taken into account eite apo ton virus maker eite apo ton
security professional/consientious administrator tou systhmatos (opws px
enas ios pou na metakineitai mesa apo SUID programmata, however unreal
it may seem(guess why!)).
On the other hand, ta Windows den exoune autous tous periorismous, me
apotelesma na einai vunerable stous opoious millions of ious!!! Take it
up from here kai synexise tous syllogismous, dioti egw paw gia
ypno!!Mouxaxaxaxa!!
Filika
Giwrgos Chlapoutakis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr