Telika h SBLive douleyi sto linux?

root darksyn at spark.net.gr
Sun Aug 29 00:57:45 EEST 1999

DarkSYN wrote:
Greetings....Giati mpre paidia den dokimazete to OSS?? Emena kai stous 2
pc mou (o enas me mia misthria SB compliant kai o allos forhtos me ESS
something) doulepse kai doulevei apsoga, enabling me to do whatever I
want...ektos apo to na paiksw midi (dioti den exw midi
instruments)...Why don't you try and see for thyselves?
Filika
Giwrgos Chlapoutakis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr