Respawning too fast and KDM

George Goundras ggoudr at lineone.net
Sat Aug 28 20:52:48 EEST 1999

Geia xara se olous.

Th ithela na rwthsw ean kserei kaneis gia to problhma poy moy
paroysiastike
shmera.

Exw  RedHat Linux 6.0 me kernel 2.2.9.

Exw KDE 1.1.1 kai apofasisa na arxizw to linux se runlevel 5 (X11) wste
na
ginetai grafiko periballon. Gia ayto to logo xrhsimopoiw to K Display
Manager (kdm) kai ola kala fortwnei grafiko periballon, den lew.
ALLA omws apo ta logs kai apo tis alles consoles (otan allazw me
Atr-Ctrl-F1,F2 ktl) bgainei ena output to ekshs (profanws kathe pente
lepta):

INIT: Id "x" respawning too fast: disabled for 5 minutes

Epeidh kserw oti exei na kanei me to /etc/inittab parathetw kai to
inittab
moy mpas kai mporei kaneis na me boithisei...

---- Start of /etc/inittab---

id:5:initdefault:

# System initialization.
si::sysinit:/etc/rc.d/rc.sysinit

l0:0:wait:/etc/rc.d/rc 0
l1:1:wait:/etc/rc.d/rc 1
l2:2:wait:/etc/rc.d/rc 2
l3:3:wait:/etc/rc.d/rc 3
l4:4:wait:/etc/rc.d/rc 4
l5:5:wait:/etc/rc.d/rc 5
l6:6:wait:/etc/rc.d/rc 6

# Things to run in every runlevel.
ud::once:/sbin/update

# Trap CTRL-ALT-DELETE
ca::ctrlaltdel:/sbin/shutdown -t3 -r now

# When our UPS tells us power has failed, assume we have a few minutes
# of power left.  Schedule a shutdown for 2 minutes from now.
# This does, of course, assume you have powerd installed and your
# UPS connected and working correctly.
pf::powerfail:/sbin/shutdown -f -h +2 "Power Failure; System Shutting
Down"

# If power was restored before the shutdown kicked in, cancel it.
pr:12345:powerokwait:/sbin/shutdown -c "Power Restored; Shutdown
Cancelled"

# Run mingetty in standard runlevels
1:12345:respawn:/sbin/mingetty tty1
2:2345:respawn:/sbin/mingetty tty2
3:2345:respawn:/sbin/mingetty tty3
4:2345:respawn:/sbin/mingetty tty4
5:2345:respawn:/sbin/mingetty tty5
6:2345:respawn:/sbin/mingetty tty6
7:2345:respawn:/sbin/mingetty tty7
8:2345:respawn:/sbin/mingetty tty8
9:2345:respawn:/sbin/mingetty tty9

# Run xdm/kdm in runlevel 5
# x:5:respawn:/usr/bin/X11/xdm -nodaemon (edw to exw apenergopoihsei)
x:5:respawn:/opt/kde/bin/kdm -nodeamon

--- End of /etc/inittab ---

Shmeiwsh: Otan xrhsimopoiw to xdm to problhma den yfistatai! Giati
arage?

Sas parakalw zhtw  apelpizmena thn boitheia sas, ean kserei kaneis ti
mporei
na shmbainei parakalw as apantisei sto mhnyma.

Eyxaristw ek twn proterwn,

George Goundras

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr