copy-paste

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Sat Aug 28 18:37:46 EEST 1999

> Opws kaveis copy kai paste pavta. :-)
> Mnmpws proerxesai apo ta Windows ; Ma0e oti otav markareis eva kommati
> keimevou me to povtiki epeidn o Xserver dev eivai nli0ios katalabaivei
> oti me megaln pi0avotnta to ekaves highlight giati 0eleis va to kaveis
> copy. Opote kalou kakou sou leei dev tou rixvw kai eva copy...
>
> Pas meta sto Netscape kai avti va pas sto Edit-->Paste pou eivai
> diakosmntiko patas ekei pou 0eleis va givei paste to mesaio plnktro
> tou povtikiou. Av exeis diplnktro povtiki agorase eva triplnktro.
> Av epimeveis sto diplnktro apla (avti gia mesaio) patnse kai ta dyo
> [...]

ela omos kai pou ego kano file->new web browser
meta anoigo ena apelia (vi) kai dialego me to pontiki kai meta pao
netscape sto keno document kai patao mesaio kai tipota den simvainei ?
(kai nomizo pos exei na kanei me tin motif land apo tin opoia proerxetai
to netscape)

apo netscape pantos pros opoudipote allou paste ola ok. omoios kai sta
emails, sta text fields, stis formes mia xara apo kai pros.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr