PROBz

A8anasios Sidhropoylos msx at kil.forthnet.gr
Sat Aug 28 04:37:01 EEST 1999

Saridis Makis wrote:

> PS. Kai gia na ginw pio kakos kai na ksespasoun oloi epanw mou 8a pw to
> ekshs:
> Thn tainia MATRIX oloi thn kserete. Ola ta graphika effects eginan panw
> se FreeBSD kai bebaia DEN SYGKRINONTAI me ayta tou Titanikou.
> Einai kati san na leme na baleis to papaki dipla sthn enduro.... ena tetoio
> prama...
> (mhn mou pei kaneis oti den egine or8h aksiopoihsh tou linux ston Titaniko
> giati
> ta lampakia moy einai etoima :-)
>
> ir8e kai ekatse.

Ρε παλίκαρε.... Είναι δινατόν να ευθίνετε ένα λητουργικό σήστημα για την
ποιότιτα των γραφικών που επιλέγουν να διμιουργίσουν οι διμιουργοί τις εκάστοτε
τενίας ; Αν ο καθε χ ψ σκινοθέτης παραγογός γραφίστας ανιμάητορ η οτι άλλο θέλει
είναι ΔΕΝ δίνει την δέουσα προσοχή και δεν έχει το απαρέτιτο μεράκι
ΔΕΝ ΠΡΟΚΙΤΕ ΝΕ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΛΙΤΟΥΓΡΙΚΟ.
Τα ίδια ακριβος γραφικά μπορούν να βγούνε ακόμα και από την ταπινή από αποψης
ισχίος amiga αλλά σε πολύ μεγαλίτερο χρόνο (προφανος) και με μεγαλίτερο χρόνο
(αν μη τη άλλο). Μη κάνετε σιγκρίσεις λιτουργικών σηστημάτων με βάση τις τενίες
που διμιουργίθικαν χρισιμοποιόντας μηχανίματα με Linux FreeBSD SCO UNIX
WINDOWS 95 WINDOWS 3.1 DOS ή ότι άλλο θέλουνε και κρίνανε ότι τους τέριαζε για
την περίπτοση.
Αντε μην ανάψουνε τα δικά μου λαμπάκια...
(Τα δικά σου δεν μου κάνουν έσθιση καθότι ηλεκτρολόγος και θα σου τα σβίσω
εύκολα 8-)) )

Σιδηρόπουλος Αθανάσιος

msx

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr