Telika h SBLive douleyi sto linux?

Giannis Giannopoulos zonk at compulink.gr
Fri Aug 27 15:28:34 EEST 1999

    Basika kai na tin diloseis os sound blaster live kai oxi os sb16 den
nomizo na petixei polla parapano apo to na akous kalitera midi ... :'(
distixos den exo dei kanena programa san cubase , cakeaudio , cooledit
progia na tin ekmetaleutei sto linux :'( ... ase pou kai apo ta 3 auta
programmata mono to cake audio 6.0 ekmetaleuetai sosta ta midi pou exei
    Tespan ena site na koita3eis gia na breis drivers einai
www.sblive.com :)
Ama petixeis tipota edo eimai kai go ! :)

Giannis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr