Syse + kword

Mavrelos, Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Fri Aug 27 14:36:30 EEST 1999

> Αν και δεν είμαι σίγουρος, μου φαίνεται οτι το λες σαν παράπονο. Κακώς
> βέβαια
> γιατί οι TrueType γραμματοσειρές είναι απείρως χειρότερες από τις
> αντίστοιχες
> Type 1 γραμματοσειρές.

> Το WP8 υπάρχει και σε δωρεάν έκδοση, με το γνωστό πρόβλημα των ελληνικών
> γραμματοσειρών.

	 Ακριβώς αν θες Ελληνικά θα πρέπει να πληρώσεις. Μιας που είπαμε για
χρήματα το kword στηρίζεται (οιονομικώς) τώρα πια και από το mandrake που
σημαίνει ότι θα έχουμε το προιόν λίγο πιο γρήγορα. Αμην και πότε.
	Τα TrueType τα θέλω γιατί μπορώ να τα βρω πιο εύκολα. Για να το λες
βέβαια εσύ θα είναι χειρότερα από τα Type 1. Πάντως δεν μπορώ να πω ότι
είμαι ευχαριστημένος με την αποικόνηση τους στο Netscape μου ή γενικότερα
στα X. H προσωπική μου γνώμη πάντα :)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr