Syse + kword

Mavrelos, Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Fri Aug 27 13:58:15 EEST 1999

> Apo oti ema0a me to kde paei to kword

	Το Kword ΔΕΝ έρχεται μαζί μετ KDE. Ουσιαστικά δεν είναι ούτε καν
beta με την έννοια ότι από τα menu του μόνο το 20% έχεουν υλοποιηθεί και ότι
crashάρει συνέχεια.

>  exei plhrh ypostirixi ellhnikwn? (ellhnikes grammatoseires,tonous)
	Η υποστήριξη Ελληνικών έρχεται από το περιβάλλον του KDE που ναι τα
υποστηριζει.

	Μια λύση για το τώρα και όχι το αύριο είναι το StarOffice. Δεν έχεις
truetype αλλά εμένα προσωπικά μου αρέσει. Αν έχεις να διαθέσεις κάποια
χρήματα υπάρχει και το WP8. Για το Kword θα χρειαστεί να περιμένεις 4-6
μήνες ακόμα. Στην έκδοση 2.0 του KDE θα είναι ενσωματωμένο. Ρίξε και μια
ματιά για το AbiWord. Δεν το έχω δει αλλά έχω ακούσει καλά λόγια.

	Αντώνης
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr