Callback time !

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Fri Aug 27 10:32:37 EEST 1999

Spiros Bolis wrote:

> To modem "to shkwnei me th
> mia", 3ekinane ta boyismata, to XISP moy grafei syndesh sta 115.200 alla
> meta de moy grafei IP, oyte grafei sto parathyraki toy toys nameservers kai
> to modem kleinei meta apo to xrono poy toy orisa (na shmeiwsw oti borw na
> syndethw xwris callback kanonika) .

  Spyro,

  Ypo0etw oti exeis balei tis dyo grammes pou synista
 to xisp sto /etc/ppp/chap-secrets. Na ypen0ymisw oti
 an o account sou einai "domain" account kai oxi "local"
 account, ta entries sto chap-secrets prepei na einai:

  DOMAIN\\username  ras  password
  ras  DOMAIN\\username  password

 kai to "Remotename" input field sto "Account Information"
 tou xisp prepei na einai "DOMAIN\username". An o account
 einai "local" sto NT box, tote sto chap-secrets prepei
 na exeis:

  username  ras  password
  ras  username  password

 kai sto "Remotename" to "ras". To sygkekrimeno onoma "ras"
 einai tyxaio ka0'oti o NT server dexetai (san onoma tou)
 opoio onoma tou steileis. An ola ta parapanw einai opws ta
 perigrafw, tote 3ekina to xisp me thn parametro "-debug"
 kai steile 3ana auta pou pairneis sta log files sou.

 Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr