C language

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Thu Aug 26 19:32:40 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 26 Aug 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "C language":

 L> Ερώτηση πρώτη: Με δεδομένο ότι θα ηθελα να ξεκινησω την εκμάθηση
 L> στο περιβάλλον του Linux, ποια είναι αυτη που με καλύπτει; Αυτό

Κσεκινα με C. Εμαθα C απο τα manuals της Mix C και της Borland C - ειναι
τελεια, ειδικα της Borland. Βεβαια δεν ξερω τι απο αυτα θα καταφερεις να βρεις
πλεον.

Απεφυγε το "The C programming language" των Ritchie, Kerninghan. Ειναι
κλασσικοτατο βιβλιο, αλλα τελικα αρκετα κακο για εκμαθηση της γλωσσας. Να το
παρεις οπωσδηποτε και να το διαβασεις, αρκει να μην αρχισεις μ'αυτο.

Οταν θα θελησεις να ασχοληθεις με τα συγκεκριμενα features που προσφερει στον
προγραμματιστη το UNIX, δες τo βιβλιο των Kerninghan και Pike (δε θυμαμαι πως
το λενε, νομιζω "The UNIX programming environment" και το "Advanced Programming
in the UNIX environment", του Stevens.

Τωρα, οσον αφορα το portability :

Οσο γραφεις απλα προγραμματα, προβλημα συμβατοτητας δε θα αντιμετωπισεις μεταξυ
UNIΧ και protected mode Windows κωδικα. (αν γραφεις κωδικα σε DOS θα
αντιμετωπισεις διαφορες στους pointers λογω του real mode).

Απο τη στιγμη που θα θελησεις να γραψεις κατι πιο σοβαρο, θα αντιμετωπισεις το
προβλημα του οτι το API των windows ειναι τελειως διαφορετικο απο του UNIX.
(εκει εγω προσωπικα προτεινω τη χρηση του GCC port για windows - δες στο
www.cygnus.com).

Εννοειται οτι οταν μιλαμε για windows, εννοουμε windows console applications -
γιατι αν προσπαθεις να γραψεις portable προγραμματα σε GUI, απλως ξεχνα το προς
το παρον, μεχρι να εξοικειωθεις αρκετα με τη γλωσσα ωστε να μπορεις να
χρησιμοποιησεις καποια cross-platform GUI library.

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr