Poso unstable einai to unstable?

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Thu Aug 26 18:45:09 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 26 Aug 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "Poso unstable
einai to unstable?":

 L> Kai ta dyo yposthrizontai mono sto 2.3.x, kai 8elw na rwthsw ean
 L> kai kata poson einai semi-stable to 2.3.x,

Oi development kernels toy linux *synh8ws* doyleyoyn, an meineis makria apo
toys kernels stous opoious exei kanei poly shmantikes allages kapoios kai toys
3-4 epomenoys (p.x. otan proste8hkan dentries sto vfs layer, htan mia epoxh
astabilothtas. Kapoy gyrw ston 2.3.10 yphrkse allh mia tetoia epoxh - otan
allakse to resource managment twn PCI devices). Ayth th stigmh xrhsimopoiw ton
2.3.14 kai den exw kanena problhma ektos toy oti gia kapoio logo den douleyei
to CD gia audio diskakia. :^)

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr