File locking

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Aug 25 16:40:53 EEST 1999

On 25-Aug-99 Bassoukos Tassos wrote:
> [...]
>   remove()/unlink()
>   close()
> Nai, fainetai kapws para3eno, alla ta unix semantics (as me dior8wsei
> kapoios, den eimai ricudion) eggywntai oti ena arxeio 8a parameinei
> prospelasimo akoma kai ean to sbhseis[0].
>
> Tassos
> [0] se ayth thn periptwsh, aplws to unlink() afairei to directory entry,
>     alla to inode paramenei valid mexri to teleytaio close().
> --
> Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954
>  Computer Shaman and Informatics Thaumaturge

1) Thanks.
Ayta ta iksera (kai malista to oti afaireis ena arxeio alla ta inodes
paramenoun valid to antimetwpisa poly prosfata - molis xthes, kai exasa ligo
ton bousoula mexri na to katalabw), alla pali den yparxei tropos na min kanw
open ena idi locked arxeio. H na min kanw remove apo allo process, ena arxeio
poy to prwto process den prolabe na anoiksei. Dystyxws diladi den mou lynoun to
problima. Ektos an den katalaba kati.

On 25-Aug-99 Kleanthis Kremmidas wrote:
>Mmm, akribos den to thimamai alla sigoura to exw dei ston Stevens
>"Advanced Programming in Unix Enviroment"
>kai o kwdikas einai downloadable apo to Internet...
>
>http://www.kohala.com/~rstevens/

2) Kleanthi, to link einai fantastiko. Thanks a lot.

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr