Documentation

Fotis Andritsopoulos fandrit at paralos.ee.duth.gr
Wed Aug 25 11:25:34 EEST 1999

> mono pou ypyrxan diafora provlhmata sta grammata.....p.x to 0hta..den
> phgaine sto "u".... alla kapou allou...kai ti alla perierga me ta grammata

Opoios ejakoloythei na grafei me ayton ton tropo einai mazoxas. Twra pleon
yparxei to katallhlo paketo gia na grafeis se kanonika Ellhnika 928
kateyueian. Ayto synebaine prin apo kairo kai twra den isxyei.

P.S. Plhroforiaka, olo to biblio toy Syropoulou grafthke *xwris* greek928.
Alla me tis antistoixies toy plhktrologiou!!!!!!!!

		|          Fotis Andritsopoulos		  |
		|     Democritus University of Thrace	  |
		|	  Department of Electrical	  |
		|         and Computer Engineering	  |
		|        fandrit at paralos.ee.duth.gr	  |
		|          FAX : +1-603-696-2657	  |