RH5.2 to 6.0 upgrade...

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Wed Aug 25 00:52:44 EEST 1999

At 10:50 ìì 24/8/1999 , you wrote:
>Kathisterimena apanto....
Epese sthn antilhpsh moy ena mail apo th lista
  linux-security at redhat.com
to Savvato alla ypethesa oti to thread eixe pethanei kai den eixe nohma na
steilw kati alla afoy brhka eykairia ...idoy !

[Me aformh mia trypa poy briskotan stis ekdoseis 4.2, 5.2, 6.0 alla oxi
stis 5.0 kai 5.1 toy RedHat (Denial of service attack in in.telnetd mias
kai to ethi3a tha endiaferei kanenan) 3ekinhse mia syzhthsh gia to ti
ginetai me tis anabathmiseis kai tis ekdoseis]

To "zoymi" ths ypotheshs einai ayto xwris na shmainei pws oti lene aytoi
einai kai swsto:
---------------------------------
 > You're allowed to lag one major behind. So while red Hat is releasing
 > 6.0, 6.1, 6.2 etc, you're allowed to stay on 5.2. If you're on 5.1 or
 > 5.0 you should always upgrade to 5.2. No way around it. That's what
 > they told me about a year ago.
 >
 > The 5.x -> 5.2 upgrade is supposed to be relatively painless. If you
 > REALLY know what you're doing, you could only upgrade the essential
 > parts. (i.e. the packages that had security issues).

  As far as i know (and remember - it's a few months that i run 6.0 )
there's practically no difference between a fully updated 5.1 and a 5.2.
So after you have installed all the 5.1 updates, you can quite painlessly
start installing the 5.2 updates. I basically did the 5.1->5.2 upgrade "by
hand", and had no real problem - but don't try this with major releases.

Proswpika pantws de dokimasa 5.2 se 6.0 giati den eixa tipota "sthmeno" me
to xeri kai ta liga arxeia moy ta perasa sto vfat opote thewrhsa xameno
xrono na psaxnw gia tyxon problhmata kai to formarisa apo thn arxh.

Spiros D. Bolis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr