PROBz & Linux vs BSD's

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Aug 24 13:37:37 EEST 1999

On 24-Aug-99 Saridis Makis wrote:
> Exoume kai leme:
>
> =======================================

Ep, wp... Katse. To thema mas (ennow emas twn dyo) itan to FreeBSD gia to
Matrix kai to Linux gia ton Titaniko. Kai to thema me ta sygkritika
einai mia grammi stis 10 pou egrapsa. POLY ME TSANTIZEI AYTO....
Alloiwnetai to noima kai den einai swsto. Eksallou esy sto mail sou eipes:

-Thn tainia MATRIX oloi thn kserete. Ola ta graphika effects eginan panw
-se FreeBSD kai bebaia DEN SYGKRINONTAI me ayta tou Titanikou.
-Einai kati san na leme na baleis to papaki dipla sthn enduro.... ena tetoio
-prama...
-(mhn mou pei kaneis oti den egine or8h aksiopoihsh tou linux ston Titaniko
-giati
-ta lampakia moy einai etoima :-)

E... mou moiazei me sygkrisi, esena?

<snip quotes>

> Re paidia!!!
> Milhsa egw gia sygkrish _LEITOURGIKWN_ pou8ena kai den to kserw???
> Egw milhsa gia sygkrish (twn effects) TAINIWN!!!

Twra i "aksiopoiisi tou Linux" na exei sxesi me ta effects, kapws den mou
kathetai kala :-)

> Kai ta ksanalew giati an to afhsw poios kserei ti 8a diabasw akomh...

Apantiseis se osa egrapses isws? :-)

> [...]
> Ap' ayto ena mono symperasma bgainei kai tipota allo (to opoio
> apo blakeia mou den to egrapsa sto proigoumeno mail).
> Oti dhladh me to FreeBSD(*) (mpravo tou!) exeis th dynatothta na
> kaneis kapoia polh omorfa effects se tainies (Matrix). Me to linux(*)
> epishs mporeis na kaneis kapoia effects se tainies alla ayta pou _eida_
> den einai toso omrfa oso tou Matrix. Twra ean me to linux(*) mporeis na
> kaneis kai kalitera _DEN_KSERW_ giati oute grafistas eimai oyte
> skhno8eths .. oti blepw lew.-
>
> (*) fysika den ennow oti to FreeBSD (linux) kanei  ta effects alla kapoia

Xmmm... Mallon o grafistas kanei ta effects. To oti trexoume Linux den mas
kanei system administrators, to oti doulevoume to Corel den mas kanei grafistes
klp klp klp. Twra bebaia, ayto einai diaforetiko apo ayto pou eipes sto prwto
sou mail. Alla to thema (kai tha synexisw avrio, afou dw to Matrix simera) den
einai ta omorfa effects, afou an eisai kalos grafistas ta kaneis kai me ena
aplo macintosh, alla ta entypwsiaka, alithofani effects, kai ayta pou en genei
xreiazontai ypologistiki isxy.

Kai, gia na ksefygoume ligo, otan o Steve Jobbs pige stin TOTE Cray na agorasei
ena Cray gia na sxediasei to epomeno Macintosh, o idioktitis tis Cray (symfvna
me ton thrylo bebaia) eipe oti tou fainetai fysiologiko efoson o idios
xrisimopoiouse Macintosh gia na sxediasei tous epomenous Cray :-)
Pragma to opoio epibebaiwnei oti to proion den exei sxesi me to mixanima sto
opoio anaptyssetai, alla me ton anthrwpo pou bazei to xeri tou.

> M.S.
>
> PS.1) Mipws yparxoun apo8hmena gia to FreeBSD sth lista???

Oxi apo mena.

> Pesate oloi epanw mou les kai sas phra thn pipila sas....   :-))))
> plaka kanw bebaia kai den anaferomai se kanenan sygkekrinmena. :-)
> allwste to freebsd eynoeitai me thn anaptyksh tou linux.

Gnwsto kai thetiko, afou oso anaptyssetai to *BSD toso kalytero mas kanei se
olous mas, afou o perissoteros kwdikas (idiaitera diktyakos) se ola sxedon ta
leitourgika exei proelthei apo to *BSD

> PS.2)Kai an 8elete thn proswpikh mou gnwmh kala ekanan kai
> xrhsimopoihsan FreeBSD. Fronw oti... alla mallon den lew tipota
> giati 8a arxisei nea (h idia me tis alles fores) syzhthsh :-)

Sorry, alla emena den mou fainetai gia flame i epithesi i otidipote allo pou na
me enoxlei. Mou fainetai gia apli antallagi apopsewn, kati to opoio mou aresei.
Kai to lew ayto exontas labei meros se polla flames (logw xaraktira). Pistepse
me, otan arxisw na sou petaw keravnous tha to katalabeis, ki esy ki oli i lista
:-(

Michalis Kabrianis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr