PROBz

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Aug 24 10:05:10 EEST 1999

On 23-Aug-99 Saridis Makis wrote:

> les oti to eipes... alla otan egine o Titanikos 8ewrhses
> (esy kai h omada tou magaz*) oti _prepei_ na ginei ar8ro
> (2teyxos/'98) kai kata synepeia na to ma8ei o kosmos.
>
> *ektos kai ean esy eksefrases antiriseis gia to ar8ro
> alla oi alloi i8elan opote... sorry.
>
> ayto mono.

Nai, alla telika den egine :-) Kai oxi, den efera kamia antirrisi. Kai tha
ithela ne eixe ginei (apla den "ekatse")
Eksallou, to arthro an grafotan tha eixe stoixeia texnika (posa/ti mixanimata
xrisimopoiithikan, poio software klp klp) kai mallon den tha itan "ymnos sto
Linux". Ase de pou exoun yparksei kai alla enimerwtika arthra sto Magaz.
(Altera SQL server, Ekseliksi PRO 2000) arthra pou exoun efarmogi genika sto
Unix (Calc, groff, samba, slrn), arthra gia GNU (nls, localization) klp klp klp.
Ayti einai i douleia tou periodikou eksallou. Geniki enimerwsi. Kai, an kai
exoun graftei advocative arthra, ayta einai pio "asxima gia ton skopo mas" apo
ena arthro gia ton Titaniko (kathara proswpiki mou gnwmi). Kai, an to periodiko
den eixe kathara linux-ostrafi morfi, poly eyxaristws tha bazame kai ena arthro
gia to Matrix. Alla apofeygoume sygkritika arthra me alla leitourgika (oxi
panta epityximena bebaia).

> Who <bold>really</bold> cares?
>:-)
>
> ,.

A, mprabo, m' aresei pou symfwnoume. Einai simantiko na blepoume se poio koino
apeythynetai kathe pliroforia. P.x. ta benchmarks tis Mindcraft me ta systimata
me 4 Xeon 450 kai 2 100res kartes diktyou pou bgazane ta NT poly kalytera apo
to Linux, posws me apasxoloun, gia ton aploustato logo oti den pistevw oti tha
dw tetoio mixanima na *xreiazetai pragmatika* stin Ellada ta epomena 5 xronia.
Omoiws to cluster me ta 40 Alpha Linux pou kanane ton Titaniko me apasxolei
apla kai mono egkyklopaidika, kai enimerwtika. Kai oxi gia na to xrisimopoiisw
se kapoia koubenta gia to pio leitourgiko einai kalytero.

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr