PROBz

Mavrelos, Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Tue Aug 24 08:26:57 EEST 1999

> To SoftImage pou xrhsimopoihsan gia ta grafika (kai ston Titaniko, kai sto
> Starship Troopers kai den 3erw ki egw pou allou) trexei kai se Linux kai
> se NT
> kai th diafora mallon thn kanei to poios grafistas to xrhsimopoiei. To an
> trexei
> se FreeBSD, Linux, NT, 3.1 ('h ama laxei kai se ICPM se Amstrad) nomizw
> oti
> einai asxeto...E3allou exeis dei FreeBSD gia na kaneis sugkrish? (an nai
> sorry...egw DEN exw dei opote den 3erw. Oxi oute to Matrix exw dei)

> [...]
	Πόσο μάλλον όταν το SoftImage είναι της M$. Αντε  και σε λίγες μέρες
έρχεται το Alias για το αγαπημένο μας Linux.

	Ααα. Γιατί τόση μανία ξαφνικά με το FreeBSD? Εδώ κάνουμε αμάν και
αμάν να προωθήσουμε ΜΙΑ εναλλακτική λύση και ίσα-ίσα τα καταφέρνουμε και
τώρα μας βιδώθηκε  το BSD? Αντε φτιάξτε ένα HeFBUG και κάντε (γράψτε) ότι
θέλετε. Αλλά όταν προσπαθούμε να φτιάξουμε κάτι εδώ μη βγάζουμε τα μάτια μας
μόνοι μας. Δε θέλω να γίνω κακός αλλά ο δρόμος είναι μακρύς και αν θέλουμε
να πάρουμε ποσοστό αγοράς δεν είναι αυτή λύση

	Ελευθερία στην έκφραση υπάρχει και φυσικά ο καθένας μπορεί να γράψει
και να πει ότι θέλει αρκεί να μη σπύρει διχόνια και ξεκινήσει flames χωρίς
λόγο και αιτία. Λειτουργικά υπάρχουν πολλά και καλά. Ναι και το BeOS είναι
καλό και το Max OS X είναι καλό, και γιατί όχι για μερικές δουλιές και τα NT
είναι καλά. Εδώ βρισκόμαστε ο καθένας για τους λόγους του. Σε άλλον αρέσει
το Linux επειδή είναι free, σε άλλους για τις δυνατότητες του, σε άλλους για
hobby, σε άλλους για τις γνώσεις που προσφέρει. Εγώ βρίσκομαι εδώ για να το
προωθήσω όσο μπορώ. Αν αρχίσουμε τα "αυτό είναι καλύτερο από το Linux", ρε
εγώ ήξερα πιο πριν από ότι εσύ το freeBSD που είναι καλύτερο" και "με το
FreeBSD κάνανε αυτό" δεν οδηγούμαστε πουθενά. Ασε που σε 1.5 μήνα έχουμε και
την Infosystem και πρέπει να έχουμε κάποιες κατευθύνσεις αν δεν θέλουμε να
είμαστε ένα μπουλούκι που ο καθένας θα λέει και θα κάνει ότι του κατέβει
μόνο και μόνο επειδή το Linux είναι free.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr