PROBz

Giannis Giannopoulos zonk at compulink.gr
Mon Aug 23 13:59:15 EEST 1999

Panagiotis Voudouris wrote:

> Ore palikari....
>
> kane kamia bolta apo to www.hellug.gr kai des ta metafrasmena howto kai to
> magaz...an ki ekei de boh8iesai tote

> a) uparxoun 8emeliwdhs problhmata!
> b) blepe a)

=:) ! Opos to eipes !!! :) 8emeliodhs problimata ! Den exo idea apo linux ! Den
pirazei tha matho alla tha mou parei xrono :)

> pantws gia internet....an upo8esw oti exeis KDE (pistonia!?!)

E ti esti KDE ? :) (ta pistonia pou anefera einai kati eikonidia ston file manager)

> xrhsimopoihse to
> kppp

Auto to programma to brika alla den 3ero apo pou na to balo mprosta ! :)

kai mhn asxolhsai ka8olou me to pppd. Alliws katebase to xisp gia na

> teleiwneis (3ana mia bolta apo to linux.gr kai to hellug).

Kai auto to brika , to katebasa , nomizo to egatastisa, alla kai pali o axristos
den katafera na to balo mprosta !

> Apo ta 95 ta arxeia sou "dior8wnontai" apo file.tar.gz se file_tar.gz h
> file_tar.tar opote sthn deuterh periptwsh den anagnwrizontai apo to gzip.

A,re $%%$&#$ 95 ! ... Apoti katalaba ta arxeia exoun sumpiestei 2 fores ,mia me to
tar kai mia me to gunzip.

> mv file_tar.tar file.tar.gz
> gunzip file.tar.gz
> tar xf file.tar
>
> h mia kai kalh anti twn parapanw kane ena
> tar xzf file_tar.tar 'h oti allo onoma 8elei na exei kai ka8arises. Meta apla
> diabazeis to README (opou kata pasa pi8anothta kaneis compile

Compile !?!?!?!

> kai ta sxetika...alla afou ebales red hat giati den yaxneis ta etoima rpm
> binaries gia
> na teleiwneis?)

Osa einai rpm den me problimatizoun, Me ta alla ta kano THA LA SA !

> Kai opws leei sto telos ka8e email sth lista

> gia epomenes erwthseis auto... :))

Ok :) Elpizo na ta katafero !

to eides ? :) Uparxei !

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr