system()

Hlias Balafoutis balaf at dialup.isc.tuc.gr
Mon Aug 23 15:28:32 EEST 1999

NooBiouZ the UnstoPPaBLouZ SeXiouZ maChinouZ wrote:

> Egw thelw na kanw akribws to antitheto dhladh na metaferw ena string sthn
> system...exei kaneis kamia idea?
>
> ftiaxnw mia mp3 database se C kai exw ta ekshs....
> #define data 65
> ..
> ..
> printf("dwse to onoma tou album :");
> scanf("%c", album[data];
> system("echo "To string pou einai ston pinaka album[data]" >> albums.txt");

  to string den einai sto pinaka album[data] einai ston pinaka album.
opote to scanf("%c", album[data]) einai lathos.
 Tou les na diabasei mono ena xarakthra (kai auto lathos) kai na ton
balei sthn thesh "data" tou
string sou. Epishs thesh "data " sto string sou den yparxei afou enas
pinakas album[65] exei theseis
apo album[0] ews album[64].
 Na sou pw thn alhtheia den eimai kai sigouros alla dokimase
scanf("%s",album)  h kati paromoio :-)

Hlias Balafoutis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr