SCSI controller

Kissandrakis S. Gewrgios kissand at rea.edu.physics.uch.gr
Mon Aug 23 12:47:11 EEST 1999

Geia sas

Exw enan SCSI controller me chipsets
AHA-1535A kai AIC7970Q

2 kernel pou exw (2.2.5 kai 2.3.14) den ypostirizoun to AHA-1535A mono
152X kai 154X
Mono me ton driver tou AIC7XXX den to blepei to scsi-cdrecorder (mono auto exei
o controller panw)
ama tou balw ton 1542 to kanei detect (irq 11 ioport330 etc etc)
alla meta otan einai na kanei reset to scsi den perna kai kanei shnexei retry
petwntas ena "Unable to abort reset command for target 0" (h kati tetoio).
allo device me irq11 den exw. episis to dokimasa kai me kai xwris terminator

kamia idea?

Kissandrakis Giorgos
kissand at edu.uch.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr