Asxeto alla mou arese

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Fri Aug 20 16:44:20 EEST 1999

On Mon, Aug 16, 1999 at 11:37:22AM +0300, Kabrianis Michalis wrote:

| Einai entelws asxeto, alla fantazomai den dimiourgw problima bandwidth, afou i
| lista "leipei se diakopes". Eksallou, kserw TOULAXISTON 2 atoma pou tha to
| ektimisoun para poly ayto to keimenaki, gia ta drafts (i templates, i opws
| thelete peite ta) tou mail tous. Mazi me mena, kanoume tria :-)

Count me in too.  Apeirws xrnsimo to template...  Eidika av grafeis suxva
stov Elvis me mia mikrn dosn kakias, heheh.

Ase pou me movo auto to template, xwris va metrnsoume tnv teleutaia epilogn
sto 'To recant you must...' mporei kaveis va grapsei 11*9*8 = 792
diaforetika flames, etsi gia plaka!!!

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"Today is not yesterday's tomorrow, but tomorrow's yesterday."
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr