pthread libraries

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Thu Aug 19 11:52:00 EEST 1999

On Wed, Aug 18, 1999 at 08:38:55PM +0300, Yannis Tsakiris wrote:

> > Me to bidwma poy exoyn kapoioi kollhmenoi edw pera (ki oxi mono) me to
> > Slackware, mallon 8'arghsoume na doume asprh mera..
>
> giati, se xalaei to slackware?

Proswpika goustaroume slackware alla toulaxiston den spame t' arxidia tou
kosmaki san tous SuSe-ades. Na mhn sou 8umhsw ti ginetai se ka8e retsinokatanu3h
me tous linuxades kai me ti mege8ous arxidia feugoume logw twn kalo8elhtwn
pou prospa8oun na mas peisoun poso kalo einai to SuSe kai poso xalia to
Slackware, <MPHXTH>kai kuriws giati den exoun dokimasei FreeBSD
akoma :-></MPHXTH>

--
-- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --
-- Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98. --
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr