lpr:Unable to get an official name for local machine

Michalis Kabrianis M.Kabrianis at asyk.ase.gr
Tue Aug 17 17:07:53 EEST 1999

On 17-Aug-99 ARISTEIDIS MINAS wrote:
> Κύριοι/Κυρίες
>
> Μου παρουσιαστηκε ένα προβλημα κατα την αναβαθμιση της distribution
> του LINUX (SLACKWARE 4.0)
> Συγκεκριμένα το πρόγραμμα lpr διαμαρτυρεται ως εξης:
> lpr:unable to get official name for local machine
>
> Ο εκτυπωτης λειτουργεί με την εντολή
> cat filename > /dev/lp0
>
> Στις προηγούμενες εκδόσεις δεν είχα πρόβλημα.
> Κάπου διάβασα για τα δικαιώματα του αρχείου /etc/host.conf
> αλλά μετά από έλεγχο είδα ότι ήταν σωστά.
>
> Υπάρχεί καμμία άλλη ιδέα;
>
> Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Αμέ, πολλές ιδέες. To lpr σου δεν μπορεί να καταλάβει σε ποιο μηχάνημα πρέπει
να συνδεθεί.
Για να το λύσεις απλά και γρήγορα, δες το πρώτο entry στο /etc/printcap (έστω
ότι είναι το my_printer), δώσε την εντολή export PRINTER=my_printer at localhost
και μετά lpr filename.
Μπορείς να παρακάμψεις και το βήμα του export, δίνοντας κατευθείαν
lpr -Pmy_printer at localhost filename (ναι, χωρίς κενό).
Τέλος, για να το φτιάξεις κανονικά, πρέπει να ελέγξεις αν δεν κάνω λάθος το
/etc/hosts.lpd και το /etc/hosts και κάπου εκεί μάλλον θα βρεις το πρόβλημα (το
οποίο δεν έχω ιδέα από τι ακριβώς προκλήθηκε).

Μιχάλης
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr