Trouble printing within X...

Giannis Papaioannou jhn2 at gaia.geo.auth.gr
Sun Aug 15 00:20:25 EEST 1999

On Thu, 12 Aug 1999, Apostolis Rudis wrote:

> Σωστά, έχεις δίκιο. Χρησιμοποιώ το SUSE 6.1

afou exeis to suse 6.1 trexeis to yast kai kaneis tis aparaithtes
ry8miseis apo ekei

> Τι να σε ειπώ, βρε πιδί'μ! Στο φόρτωμά του το λίνουξ βλέπει τη θύρα σαν
> lp0, ενώ το apsfilter λέει ότι η 378 είναι η lp1. Μήπως μπορώ να βγάλω

afou exeis kanei swsta tis ry8miseis apo to yast den xreiazete na kaneis
ta idia sto apsfilter, afou to yast tis kanei auto sto apsfilter

> άκρη, νομίζεις; Το θέμα είναι ότι στο πισί ενός φίλου είναι στο KDE
> control center τη δήλωση output devices, όπου εκεί μπορούσες να πας και
> να δηλώσεις εκτυπωτή. Εγώ δεν έχω τέτοιο μενού και αναρωτιέμαι πώς μπορώ
> να δηλώσω πρίντερ μέσα στα X windows. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ψάξει

eite sta X eite sto commandline ekteleite h entolh lpr -P(onoma ektypoth)*
* = lp1 synh8ws, xwris -P o lp1 einai default, nomizw.

> το πώς δουλεύει το Ghostcript... Αυτό όμως δεν έχει να κάνει με τη
> δήλωση του εκτυπωτή, έχει;

no pain, no gain!  no ghostscript no printing!!
ghostscript = /usr/bin/gs, synh8ws
efoson exeis to yast kai to apsfilter esy den xreiazete na ma8eis pws
douleuei to ghostscript, afou ta parapanw frontizoun apo mona tous gia
gi' auto.

esy prepei na ma8eis poios einai o swstos driver gia ton ektypoth sou
thn swsth apanthsh 8a breis sto Documentation to gs h' tou apsfilter
an ta diabaseis prosektika.
na ton dhlwseis sto yast mazi me oti allo einai aparaithto.
na exeis egkatasthsei swsta ta: ghostscript, apsfilter, lpd.
einai etoima sto cd tou distribution sou.

tre3e kai auta:
man lpd
man lpr
man lpc
man gs
man printcap h' man -k printcap

>          Apostolis
> apostolis at mail.com

PS.
esy eixes pei oti fobosoun mhn se apoparoun gia xazh erwthsh.
an nai, tote h xazomara htan oti fobosoun na rwthseis, mhn blepeis
ti grafoune synh8ws sthn lista kai pws malonoun kamia fora.
Efoson h lista einai gia na e3hphretei kyriws tous neous linuxades...
An tyxei na se apoparei kaneis, h' filika 8a to kanei h' malak(beep)as
8a einai.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr