Trouble printing within X...

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Thu Aug 12 22:58:15 EEST 1999

I. Ioannou wrote in message <37B25216.CF221949 at hol.gr>...

>KATAFORA la9os einai auto pou toy les toy anthropou. An ton dhlwseis px
>sto lilo, gia to alfa h bita logo (as poume giati theleis na mhn kanei
>pooling, alla na xrisimopoiei irq, h kai to anapodo) to pithanotero
>einai na katalikseis me lp0 , kai oxi me lp1 - swsta ta leei

Les na exei peira3ei to lilo; Xlwmo to blepw.

Apla egw anaferomai sthn periptwsh poy alloy to dhlwnei ws lp0 kai alloy to
briskei ws lp1. O ektypwths brisketai omws mono se mia 9esh, swsta;
Kati tetoio eixa pa9ei kai egw apo 2.0.36->2.2.0 kai espaga to kefali moy na
dw ti ginotan.

Twra an ginetai to Linux na anagnwrizei thn idia 9yra kai ws lp0 kai ws lp1
tote paw paso.
Allwste unixas den eimai, apo proswpikh empeiria mhlaw panta :)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr