Trouble printing within X...

Apostolis Rudis apostolis at mail.com
Wed Aug 11 19:17:47 EEST 1999

Hello!

Ως εξαιρετικά νέος στο linux, ελπίζω να μη παρεξηγηθώ αν ρωτάω χαζά
πράγματα, αλλά προσπαθώ να βρω μια άκρη και ζητώ την επιείκειά σας.

Κατάφερα να δηλώσω στο linux ότι έχω τον ΗP 550C εκτυπωτή στην lp1
(0X378), με τη διαδικασία του make menuconfig και τις σχετικές δηλώσεις
στο apsfilter. Κατάφερα επίσης να εκτυπώσω κι ένα .txt αρχείο με την
εντολή cat koko.txt > /dev/lp0 (όταν έδωσα lp1 μου είπε lp1 hasn't been
configured yet ή κάτι παρόμοιο. Περίεργο...)

Το θέμα είναι ότι μέσα στα X δεν μπορώ να βρω πού στο καλό θα δηλώσω τον
παραπάνω εκτυπωτή, δεδομένου ότι το KDE δεν μου εμφανίζει output devices
στο control center.

Πολύ θα το εκτιμούσα αν είχατε κάποια οδηγία. Τα printing-howto και
printing-usage-howto δεν αναφέρουν κάτι σχετικό με την εκτύπωση μέσα από
τα X Windows, ή εγώ δεν το πήρα χαμπάρι.

Ευχαριστώ.

         Apostolis
apostolis at mail.com
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr