True Type Fonts στο StarOffice

Fotis Georgiadis emerald at hol.gr
Tue Aug 10 18:10:51 EEST 1999

Αγαπητοί φίλοι,

Είμαι στον χώρο τον υπολογιστών από το 1984. Τελευταία,
αποφάσισα σε όλους τους πελάτες μου να πετάξω τους ΝΤ servers
(file servers και database servers)
και να τους αντικαταστήσω με Linux, πρόγραμμα το οποίο θα
ολοκληρώσω στους επόμενους 2 μήνες.
Επίσης, η εκτίμησή μου είναι ότι μέχρι την άνοιξη του 2000
θα έχω αντικαταστήσει μεγάλο μέρος και των Workstations με
Linux, με σκοπό την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απεξάρτηση από
την M$.

Το βασικότερο πρόβλημά μου είναι με τα Ελληνικά
Παρόλο που έχω διαβάσει ότι μπόρεσα να βρώ σχετικά με την
προσθήκη νέων γραμματοσειρών στο StarOffice, δεν μπόρεσα να
καταφέρω τίποτα.
Εχω OpenLinux 2.2 & Redhat 6 (το οποίο και τελικά επέλεξα να
χρησιμοποιώ)
Οι οδηγίες στο magaz (6/1998) δεν βοηθά, πιθανώς διότι αφορά
το RedHat 5.x ενώ το afm.pl.gz αρχείο είναι "άδειο".
Αλλά και τα howto δεν βοήθησαν ούτε τα newsgroups.

Για την ακρίβεια δοκιμαστικά εγκατέστησα την Tahoma από τα
Windows (πριν προχωρήσω σε εγκατάσταση επαγγελματικού πακέτου
ελληνικών true type γραμματοσειρών). Το σύστημα την βλέπει
(την έδωσα και στα preferences του Netscape, διότι έχει καλύ-
τερη απεικόνιση στην οθόνη από τις GRxxxx) αλλά όχι το StarOffice.
Εχει κανείς καμμιά ιδέα;

Ενα άλλο πρόβλημα είναι οτι μόνο το StarOffice τυπώνει Ελληνικά.
Κανένα άλλο πρόγραμμα (βλέπε Netscape κλπ.) δεν τυπώνει στον
HP 6MP (postscript laser) που του έχω συνδεδεμένο. Φαντάζομαι ότι
κάνει κάποιο mapping με τους χαρακτήρες του εκτυπωτή ...
Καμμιά ιδέα γιαυτό;

Ευχαριστώ για οποιαδήποτε ιδέα εκ' των προτέρων

Φώτης Γεωργιάδης
OMNICON Information Technologies
General Director

PS: Δοκίμασα να εγκαταστήσω το WP8, το οποίο δεν περιλαμβάνει το
font tool που προσθέτει fonts αν δεν πάρεις την commercial έκδοση!!!
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr