katse na balw olo to meraki mou edw... (WAS: laptop and linu

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Tue Aug 10 04:18:17 EEST 1999

On Thu, Aug 05, 1999 at 12:55:30PM +0300, Kabrianis Michalis wrote:

| To oti i adeia isxyei mono stin Ameriki, einai ampelofilosofies. An isxyei mono
| stin Ameriki, egw apo ayrio tha arxisw na poulaw CDs me windows stin elkystiki
| timi twn 3.000 draxmwn to ena, eksw apo tin Microsoft Hellas. Kai me mia
| TERASTIA tabella pou na leei "NOMIMA ANTITYPA GIA XRISI STIN ELLADA" :-)
|
| Michalis Kabrianis

Kai bebaia, gia na min mas poun kamia xazi ataka ta amerikanakia, grafoume
pano kai "MHN TO XRHSIMOPOIHSETE STHN AMERIKI, GIATI EKEI ISXUEI H ADEIA TOU
ARXIKOY CD, OPOTE DEN EINAI NOMIMO ANTITYPO GIA ENTOS THS AMERIKIS" kai
eimaste tzi-tzi kai me ton upoloipo, ton entos H.P.A dikhgoro-kosmo.

Auto polu etsi epixeirhmatikh idea mou akougetai?  Liete na piasei?

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"Today is not yesterday's tomorrow, but tomorrow's yesterday."
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr