Thesi ergasias sto magaz

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Tue Aug 10 03:57:33 EEST 1999

On Sat, Feb 06, 1999 at 02:29:30PM +0200, The {RaVeN} wrote:

| Basika endiaferomai gia to manual tou vi (an kai den to blepo na mas
| apantisoun)...
|
| Kati allo...pisteuw ena reportaz stous window managers gia linux tha
| itan kati arketa endiaferon... na anaferoume kapoious simantikous, xwris
| auto na simainei tipota gia diafhmistika klp... poioi einai oi pio
| euxristoi, oi pio euxaristoi, oi pio XRHSIMOI..klp

Dekton.  To manual tou VI sta ellhnika kiola tha itane eulogia...

alla gia na se agxwsw ligo twra.  Ksereis poses diaforetikes `ekdoseis' tou
editor VI kukloforoun sth gura, e?

Peite mou kaneis an ksexnao kamia:

  + to VI pou exei to SunOS / Solaris
  + to VI pou exoun ta otidnpote-BSD (pou mallon einai to `nvi')
  + to `elvis' pou mallon allh mia apotuxia ths GNU htane
  + to `vim' pou eixa sumpathisei kapote (an kai asumbato kapos me to
    historic-vi pou eixe prwtobgei)
  + to `vile' pou ki ego den ksereo se ti status brisketai pia

na sunexiso?

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"Today is not yesterday's tomorrow, but tomorrow's yesterday."
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr