7346 microsoft-thread (zombie)

john gd1 at otenet.gr
Sun Aug 8 14:42:40 EEST 1999

Fotopoulos Ilias wrote:

> den katalhgei poy8ena to olo thread
>
> Tespa, ayto poy h8ela na pw den eixe sxeh oyte me tis times, oyte me thn
> istoria, oyte me to dos h an o bill grafei kalo kodika
> h8ela na pw kati pio aplo, ta windows einai EYKOLA/EYXRISTA, o kosmos
> 8elei kati tetoio, an yphrxe mono unix, ante ta panepistimia kai kanas
> trelamenos na eixe ypologisth... Ta windows dwsan thn dynatothta se
> polloys computer-illiterate na er8oyn se epafh me ton 8aymasto kosmo twn
> ypologistwn...
>
> Ayto, elpizw na skotw8ei kapoy edw to thread :-)

> [...]

se katalabainw.. einai kai 8ema genewn pleon.
i dikia mas genia (20 + katw) kai i genies poy erxontai prwtoir8an
se epafi me ypologisti xrisimopoiwntas windows ston ypologisti toy
patera toys i kanenos gnwstoy. Ekeinoi me ti seira toys xrisimopoioysan
windows giati itan kai einai "EYKOLA/EYXRISTA"; twra oi gioi toys
megalwsan. Merikoi emeinan sta windows giati eixan ma8ei na blepoyn
ta pragmata mesa apo plaisia, merikoi proxwrisan..
Aytoi, oi ligotero periergoi einai kai oi ploiopsifia ayti ti stigmi
kai apoteloyn to pli8os twn computer-(i)lliterate toy "8aymastoy
kosmoy twn ypologistwn...". Ayto einai poly kalo. Oloi prepei na exoyn
exoyn er8ei se epafi me ayton ton kosmo. Kapoia stigmi mporei to plaisio
na megalwsei...

john georgiad

[Oi paterades kai oi gnwstoi poly ligwn (dystyxws), eixan epafes me unix
kai apple. Aytoi poy gnwrisan ypologisti gia prwti fora sto panepistimio
kai etrexe unix, einai... Oi pio palioi ap' aytoys.....]

xterminate -9 7346

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr