Crack microsoft help the world

Giannis Papaioannou jhn2 at gaia.geo.auth.gr
Sat Aug 7 04:53:53 EEST 1999

On Sat, 7 Aug 1999, Costas Barakitis wrote:
> DJ Art wrote:
> > Kostas Gewrgiou wrote:

> > που αγόραζαν Macintosh. Και γιατί τελικά όταν βγηκαν τα Windows
> > επικράτησαν ?? Ηταν μαλακία της Apple που δεν προώθησε το λειτουργικό
> > της, οπότε εμεινε πίσω. Για σκεφτείτε, να υπήρχε το MacOS για PC, τότε
>
> Ayto mas eleipe twra na eixame Apple, kai na diname 40.000 gia ena
> drive.

na tonisoume edw pws h ideologia ths M$ htan symbatothta pash 8ysia kai
gemise kai thn mayrh agora me peiratiko uliko, etsi gemise o planhths
software ths M$ (mhn mou peite twra oti agorasate ta windows, egw pantws
oxi)

H apple apo thn allh eipe: 8a balw poiothta, 8a thn poulhsw akriba alla
8elw dikh mou pelatia, kai symbatothta me oti me boleuei. Bale allo
ektypoth ektos apo apple an mporeis;

oso gia ton bill giati ton brizoun oloi? egw ton proskynw. Einai atsida,
pane3ypnos, apo  ta 20 tou  xronia egine ekatomuriouxos apo to tipota,
xarh sthn eufiia tou kai mono.Ti ftaiei o an8ropos an katekthse ton kosmo?
Eseis dhladh an mporousate den 8a to kanate? Apla den mporeite.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr